Hubungan antara kemudahgunaan, kebergunaan dan keseronokan dengan sikap terhadap realiti berperanta(AR) dalam kalangan murid bagi subjek Bahasa Inggeris
Penyelidikan ini bertujuan untuk mengenalpasti hubungan kemudahgunaan, kebergunaan dan keseronokandengan sikap terhadap penggunaan Augmented Reality (AR) dalam pembelajaran subjek BahasaInggeris. Kerangka konseptual kajian ini dibina dengan berpandukan Technology AcceptanceModel oleh Davis. Sampel k...
Saved in:
Main Author: | Nor Azura Mohamed Shapri |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5431 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan faktor kebergunaan, kemudahgunaan dan sikap serta kepuasan guru data dan maklumat terhadap emis online (IR)
by: Ermie Dharlya Che Daud
Published: (2015) -
Pengaruh persepsi kebergunaan dan persepsi kemudahgunaan ke atas kepuasan pengguna sistem MyResults dalam kalangan pengguna kerajaan
by: Mohd Kamarul Aznan, Rashed
Published: (2014) -
Kebergunaan Augmented Reality (AR) dalam aplikasi Bentangan 3D sekolah rendah bagi pelajar berbeza tahap keupayaan spatial
by: Suhana Md Subari
Published: (2020) -
Penerimaan Teknologi: Pengaruh Persepsi Kebergunaan dan Persepsi Kemudahgunaan ke Atas Niat Bertingkah Laku Terhadap E-Dagang di Kalangan Pengurusan Atasan IKS di Sabah
by: Naul, Franky
Published: (2011) -
Pengaruh pelaksanaan mata pelajaran pendidikan jasmani dalam mencetuskan keseronokan murid terhadap aktiviti fizikal /
by: Chong, Ai Ling