Kompetensi guru pendidikan awal kanak-kanak Taska dan Tadika
Kajian ini bertujuan meneroka ciri-ciri guru pendidikan awal kanak-kanak (PAKK)yang kompeten berdasarkan perspektif pakar PAKK, pegawai kerajaan dan pengusaha TASKA dan TADIKA.Kajian ini melibatkan 26 orang informan yang terdiri daripada tujuh orang pakar PAKK, tujuhorang pegawai kerajaan dan 12 ora...
Saved in:
Main Author: | Nur Hafizaliyana Hassan |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5437 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan KitAB Cerdas terhadap pencapaian bacaan awal kanak-kanak taska (IR)
by: Rashidah Elias
Published: (2017) -
Pelaksanaan kurikulum Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) dalam penerapan nilai akhlak kanak-kanak di Petra Jaya, Kuching, Sarawak
by: Lina Mastura Jusoh
Published: (2020) -
Tahap kesediaan guru pendidikan Islam dalam pentaksiran bagi dokumen standard kurikulum dan pentaksiran
by: Artika Rasul, Sulaiman
Published: (2020) -
Peranan taska dan tadika dalam pembentukan peribadi kanak-kanak Islam : suatu kajian di Kuala Kangsar, Perak /
by: Asmah Ansar -
Satu penilaian kritis tentang perubahan kurikulum Pendidikan Moral dan strategi pelaksanaannya (IR)
by: Kogindran Solumuthu
Published: (2014)