Pengurusan intelek kanak-kanak berdasarkan prinsip kepimpinan dalam animasi Upin dan Ipin
Kehebatan dalam pembangunan teknologi dan perisian evolusi animasi tempatan menular seiring denganperkembangan pembelajaran kanak-kanak. Ketinggian daya fikir yang terkandung dalampenceritaannya mempamerkan kesignifikanan dan kerelevanannya untuk mendidik kanak-kanakmelalui pengalaman dalam multime...
Saved in:
Main Author: | Norsaliza Mohd Shuhaini |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5684 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Refleksi animasi Upin dan Ipin dalam ujaran kanak-kanak
by: Jaafar, Nur Hidayu
Published: (2015) -
Kebolehan membaca kanak-kanak prasekolah
by: Ngarip, Zaleha
Published: (2010) -
Perkembangan pembelajaran kanak-kanak perkembangan lewat global (IR)
by: Rusmarini Awang
Published: (2015) -
Pembangunan dan kebolehgunaan indikator kemahiran literasi awal kanak-kanak
by: Juppri Bacotang
Published: (2019) -
Aktiviti seni bagi mengurangkan masalah tingkah laku kanak-kanak bermasalah pembelajaran
by: Mushni Hashim
Published: (2021)