Penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi murid tahun lima dalam penyelesaian masalh Matematik berayat
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti penguasaaan kemahiran berfikir aras tinggimengikut empat aras iaitu aplikasi, analisis, menilai dan mencipta dalam kalangan muridTahun Lima dalam menyelesaikan masalah matematik berayat. Penguasaan kemahiran berfikiraras tinggi ini diklasifasikan berdasarkan...
Saved in:
主要作者: | Siti Nurul Iffah Sh Ngah |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5753 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Model proses berfikir penyelesaian masalah Matematik berayat murid tingkatan lima yang berpencapaian tinggi dan rendah /
由: Ismail Hj. Raduan
出版: (2009) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan lima dalam penyelesaian masalah Matematik
由: Sabran, Siti Marlina
出版: (2013) -
Pembangunan dan penggunaan Modul Kaedah Box It terhadap pencapaian Matematik dan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi murid Tahun Lima
由: Hemalatha Appadorey
出版: (2023) -
Pemahaman dan kebolehan berfikir aras tinggi dalam operasi bergabung nombor bulat murid tahun lima /
由: Wong, Boon Seang
出版: (2017) -
Kefahaman murid tahun lima dalam menyelesaikan masalah Matematik pecahan
由: Siti Nurul Izzah Sh Ngah
出版: (2018)