Kefahaman murid tahun lima dalam menyelesaikan masalah Matematik pecahan
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti jenis kefahaman dalam pecahan mengikutdua jenis kefahaman iaitu kefahaman instrumental dan kefahaman relasional dalam kalanganmurid Tahun Lima dalam menyelesaikan masalah matematik berbentuk pecahan. Kefahamaninstrumental diklasifikasikan berdasarkan model k...
Saved in:
Main Author: | Siti Nurul Izzah Sh Ngah |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5761 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Proses menyelesaikan masalah dalam matematik oleh murid tahun lima /
by: Valarmathi Muniyandi
Published: (2004) -
Kesukaran dan kefahaman matematik dalam menyelesaikan masalah nombor perpuluhan murid Tahun Lima (IR)
by: Wan Zakiah Wan Zin
Published: (2014) -
Kefahaman guru Matematik Tahun Lima tentang nilai dalam pengajaran pecahan /
by: Saleha Mohamed Yusof -
Kefahaman guru Tahun Lima tentang nilai dalam pengajaran pecahan /
by: Shiyhaamhalhan,Thevi
Published: (2008) -
Perlakuan metakognitif murid sekolah rendah dalam penyelesaian masalah Matematik bukan rutin bagi topik pecahan
by: Mohd Ashraff Musa
Published: (2022)