Pembangunan Modul Peta Pemikiran i-Think bagi mata pelajaran sains tahun 5
Kajian ini bertujuan untuk membangunkan Modul Peta Pemikiran i-Think bagi matapelajaran Sains tahun lima sekolah rendah. Model ADDIE digunakan untukmembangunkan modul ini yang mempunyai lima peringkat iaitu analisis, reka bentuk, pembangunan,perlaksanaan dan penilaian. Modul yang dihasilkan ini tela...
Saved in:
Main Author: | Azlili Murad |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5766 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan penggunaan peta pemikiran i-Think terhadap pencapaian kemahiran berfikir aras tinggi murid dan tabiat berfikir dalam mata pelajaran sains tahun enam
by: Aspazaida Yob
Published: (2019) -
Keberkesanan kaedah peta pemikiran (I-Think) terhadap kemahiran metakognisi dan pencapaian murid dalam mata pelajaran ekonomi asas /
by: Lee, Yoke Hong -
Keberkesanan penggunaan peta pemikiran I-Think dalam menyelesaikan masalah Matematik berayat dalam kalangan murid tahun lima (IR)
by: Khoo, Yee Ping
Published: (2017) -
Penguasaan dan penggunaan peta pemikiran i-Think dalam kalangan guru Sains sekolah rendah di Daerah Bentong, Pahang
by: Siti Jerina Buhari
Published: (2021) -
Aplikasi peta pemikiran (I-Think) dalam memupuk kemahiran pemikiran aras tinggi dalam pembelajaran sejarah /
by: Mazlan Husin
Published: (2018)