Faktor-faktor yang mempengaruhi tahap pengintegrasian teknologi maklumat dan komunikasi dalam pengajaran dan pembelajaran guru Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina di daerah Seremban
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti faktor-faktor yang mempengaruhi tahappengintegrasian teknologi maklumat dan komunikasi (TMK) dalam pengajaran dan pembelajaran(PdP) guru Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina daerah Seremban. Kajian ini menggunakan rekabentuk tinjauan melibatkan 799 orang gur...
Saved in:
主要作者: | Voon, Yan Xue |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5787 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Status dan faktor pengintegrasian teknologi maklumat dan komunikasi dalam pengajaran dan pembelajaran di sekolah rendah
由: T Mohamed, Norsidah
出版: (2012) -
Pengurusan teknologi maklumat dan komunikasi di sekolah kebangsaan dan Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina di daerah Muar, Johor
由: Abd. Samat, Hairulanuar
出版: (2013) -
Faktor-Faktor Mempengaruhi Pencapaian Matematik Pelajar Cina Sekolah Menengah Jenis Kebangsaan Chung Hwa, Kota Bharu
由: Chuan, Wan Phen
出版: (2003) -
Faktor-faktor pemindahan latihan teknologi maklumat dan hubungannya dengan kemahiran teknologi maklumat
由: Abd. Latif, Anizan
出版: (2006) -
Faktor yang mempengaruhi kebolehan perwakilan ikonik dan simbolik murid tahun empat dalam nombor pecahan di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina /
由: Lim, Wee Pu
出版: (2020)