Kesesuaian aras soalan Matematik tingkatan empat berdasarkan Taksonomi Bloom bagi menggalakkan komunikasi efektif dan produktif
Kajian ini bertujuan untuk menentukan aras soalan Matematik tingkatan empat yangbersesuaian berdasarkan Taksonomi Bloom dalam menggalakkan muridberkomunikasi secara efektif dan produktif. Kajian kualitatif ini melibatkan tiga orangmurid tingkatan empat di sebuah sekolah di daerah Seremban. Kaedah pe...
Saved in:
主要作者: | Noor Akmar Azlan |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5918 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembangunan laman web berasaskan aras taksonomi bloom bagi matapelajaran Sains tingkatan dua
由: Subramaniam, Rajes
出版: (2013) -
Pemikiran mencipta dalam penulisan sajak murid berdasarkan Taksonomi Bloom (Semakan Anderson)
由: Zarina Abu Hassan
出版: (2022) -
Aras penyoalan guru Pendidikan Islam dalam sesi pengajaran dan pembelajaran berasaskan taksonomi bloom
由: Ismail, Kelsom
出版: (2010) -
Tahap pengetahuan dan penggunaan aras penyoalan taksonomi bloom kalangan guru muzik sekolah rendah Kuala Lumpur
由: Asyraf Syahir Tarmizi
出版: (2020) -
Pentaksiran dalam e-pembelajaran fizik tingkatan 4 berteraskan taksonomi bloom
由: Rahmat, Masura
出版: (2004)