Pengaruh penerimaan teknologi budaya organisasi dan kualiti perkhidmatan terhadap aplikasi perkhidmatan 1BestariNet
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pengaruh faktor penerimaan teknologi, budaya organisasi dan kualiti perkhidmatan terhadap aplikasi perkhidmatan1BestariNet dalam kalangan guru sekolah rendah di Pulau Pinang. Kajian kuantitatif inimenggunakan soal selidik yang telah diedarkan kepada 314 or...
Saved in:
主要作者: | Mohd Hafez Kamarudin |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6094 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Persepsi terhadap budaya kualiti dalam organisasi perkhidmatan awam
由: Ismail, Khazani
出版: (2006) -
Hubungan faktor persekitaran dengan penerimaan perkhidmatan e-kerajaan bagi aplikasi MyEG
由: Kamarudin, Syafila
出版: (2016) -
Pengaruh budaya pembelajaran organisasi, kepuasan kerja dan komitmen organisasi terhadap kualiti perkhidmatan dalaman di kalangan staf organisasi Majlis Sukan Negeri-Negeri di Malaysia
由: Ching, Phylicia Phoa Siew
出版: (2020) -
Tinjauan pengaruh latar belakang pendidikan terhadap budaya kerja dan kualiti perkhidmatan pensyarah di politeknik
由: Adlan, Fazida
出版: (2001) -
Pengaruh penerimaan dan penggunaan aplikasi HRMIS terhadap tingkah laku penggunaan pegawai perkhidmatan pendidikan di sekolah menengah (IR)
由: Shahrizan Ab Rahim
出版: (2017)