Pengaruh penerimaan teknologi budaya organisasi dan kualiti perkhidmatan terhadap aplikasi perkhidmatan 1BestariNet
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pengaruh faktor penerimaan teknologi, budaya organisasi dan kualiti perkhidmatan terhadap aplikasi perkhidmatan1BestariNet dalam kalangan guru sekolah rendah di Pulau Pinang. Kajian kuantitatif inimenggunakan soal selidik yang telah diedarkan kepada 314 or...
Saved in:
Main Author: | Mohd Hafez Kamarudin |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6094 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi terhadap budaya kualiti dalam organisasi perkhidmatan awam
by: Ismail, Khazani
Published: (2006) -
Hubungan faktor persekitaran dengan penerimaan perkhidmatan e-kerajaan bagi aplikasi MyEG
by: Kamarudin, Syafila
Published: (2016) -
Tinjauan pengaruh latar belakang pendidikan terhadap budaya kerja dan kualiti perkhidmatan pensyarah di politeknik
by: Adlan, Fazida
Published: (2001) -
Pengaruh penerimaan dan penggunaan aplikasi HRMIS terhadap tingkah laku penggunaan pegawai perkhidmatan pendidikan di sekolah menengah (IR)
by: Shahrizan Ab Rahim
Published: (2017) -
Penerimaan pelajar Darul Quran terhadap perkhidmatan kaunseling /
by: Mohammad Azziyadi Ismail
Published: (2009)