Penilaian pelaksanaan mata pelajaran teknologi kejuruteraan dan reka cipta di sekolah menengah harian Malaysia
Kajian ini dijalankan untuk menilai pelaksanaan mata pelajaran TeknologiKejuruteraan (TK), Lukisan Kejuruteraan (LK) dan Reka Cipta (RC) daripada dimensiinput, proses dan produk menggunakan model CIPP sebagai kerangka konseptual kajian. Teoripenilaian Taba, Stake dan Hammond serta model Finch dan Cr...
Saved in:
Main Author: | Mohd Tafizam Mohd Taib |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6103 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kompetensi profesional guru mata pelajaran reka cipta Sekolah Menengah di Malaysia
by: Nur Faeeza Abd.Ghafar
Published: (2019) -
Pembangunan model kemahiran hijau dalam mata pelajaran reka cipta di sekolah menengah
by: Bushra Limuna Ismail
Published: (2019) -
Kesediaan bakal guru dpli terhadap mata pelajaran reka cipta untuk mengajar di sekolah menengah: kajian di UTHM
by: Ab Razak, Siti Khadijah
Published: (2013) -
Amalan pembelajaran berasaskan masalah bagi mata pelajaran Teknologi Kejuruteraan di kalangan guru sekolah harian
by: Sukelan, Suhailah
Published: (2010) -
Pelaksanaan kursus peningkatan pengetahuan dan kemahiran di kalangan guru-guru reka cipta sekolah menengah di Negeri Johor
by: Md. Taib, Abdullah
Published: (2008)