Penilaian program intervensi tambah opsyen (PITO) dalam kalangan guru Sejarah bukan opsyen di sekolah menengah
Kajian ini adalah bertujuan menilai Program Intervensi Tambah Opsyen (PITO) dalamkalangan guru Sejarah bukan opsyen di sekolah menengah dengan menggunakan modelpenilaian CIPP. Pengesahan instrumen penilaian menggunakan model pengukuranRasch. Pendekatan kuantitatif dengan reka bentuk tinjauan telah d...
Saved in:
Main Author: | Mohd Norlizam Mohd Razali |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6365 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap penerapan kemahiran pemikiran Sejarah guru bukan opsyen /
by: Juriah Tahir -
Penilaian pegajaran guru bukan opsyen kemahiran hidup bersepadu /
by: Shareaha Din
Published: (2004) -
Persepsi pelajar terhadap amalan pengajaran guru opsyen dan bukan opsyen sejarah serta hubungannya dengan sikap pelajar /
by: Osman Muamat -
Pengajaran guru opsyen dan bukan opsyen kemahiran hidup bersepadu sekolah rendah di Batu Pahat
by: Ab. Manap, Siti Salwa
Published: (2014) -
Kompetensi guru bukan opsyen yang mengajar kemahiran teknikal di Kolej Vokasional Negeri Pahang
by: Abu Hassan, Roslan
Published: (2014)