Analisis hubungan persekitaran pembelajaran psikososial dan gaya pembelajaran dengan pencapaian Matematik Tambahan Tingkatan Empat
Kajian ini bertujuan mengkaji hubungan persekitaran pembelajaran psikososial dangaya pembelajaran dengan pencapaian Matematik Tambahan. Kajian ini jugabertujuan mengenal pasti perbezaan persekitaran pembelajaran psikososial dan gayapembelajaran mengikut jantina dan jenis sekolah dalam pencapaian Mat...
Saved in:
Main Author: | Nur Haslisa Isa |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6417 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan gaya pembelajaran dengan pencapaian matematik dalam kalangan pelajar tingkatan empat di sebuah sekolah menengah /
by: Sutha Sugumaran -
Hubungan antara kemahiran penaakulan saintifik dan gaya pembelajaran dengan pencapaian Matematik dalam kalangan murid tingkatan empat (IR)
by: Suzana Ayob
Published: (2014) -
Hubungan antara gaya pembelajaran pelajar cemerlang dan pelajar lemah dengan pencapaian Matematik di kalangan pelajar tingkatan empat
by: Ng, Yau Hing @ Donny
Published: (2010) -
Hubungan gaya pengajaran guru terhadap gaya pembelajaran dan pencapaian pelajar tingkatan empat di Putrajaya /
by: Habsah Mohamed -
Analisis hubungan antara gaya pembelajaran dan kemahiran berfikir aras tinggi dengan pencapaian Matematik murid tingkatan satu (IR)
by: Raiqah Qudsiyah Ridzuan
Published: (2017)