Keberkesanan pendekatan Flipped Classroom terhadap pencapaian, minat dan motivasi pelajar dalam mata pelajaran Pendidikan Seni Visual tingkatan 4
Kajian ini bertujuan menilai keberkesanan pendekatan Flipped Classroom (FC)terhadap pencapaian, minat dan tahap motivasi pelajar. Kajian juga turut menilai hubunganantara tahap interaksi sosial dengan pencapaian pelajar serta hubungan antara efikasikendiri dengan pencapaian pelajar. Pendekatan kuant...
Saved in:
Main Author: | Mohd Izyafifi Mohd Jaya |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6453 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pendekatan visual untuk meningkatkan kreativiti murid cacat pendengaran dalam mata pelajaran Pendidikan Seni Visual (IR)
by: Norzuraina Mohd Nor
Published: (2015) -
Hubungan antara orientasi pembelajaran, motivasi pencapaian dan pendekatan pembelajaran serta kesannya terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran Ekonomi Tingkatan Enam /
by: Ahmad Saufie Haji Ali
Published: (1996) -
Keberkesanan pelaksanaan 'Flipped Classroom' dalam mata pelajaran Sejarah bagi murid-murid tahun 5
by: Saidatul Adidah Kamaruzzaman
Published: (2019) -
Sikap, minat dan tahap pencapaian murid bagi mata pelajaran Pendidikan Islam
by: Noorziean Mohd Tairudin
Published: (2013) -
Motivasi pencapaian dan pencapaian pelajar tingkatan satu dalam penggunaan bahasa inggeris bagi mata pelajaran sains /
by: Murni Abdullah
Published: (2004)