Keberkesanan pendekatan Flipped Classroom terhadap pencapaian, minat dan motivasi pelajar dalam mata pelajaran Pendidikan Seni Visual tingkatan 4
Kajian ini bertujuan menilai keberkesanan pendekatan Flipped Classroom (FC)terhadap pencapaian, minat dan tahap motivasi pelajar. Kajian juga turut menilai hubunganantara tahap interaksi sosial dengan pencapaian pelajar serta hubungan antara efikasikendiri dengan pencapaian pelajar. Pendekatan kuant...
Saved in:
主要作者: | Mohd Izyafifi Mohd Jaya |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2020
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6453 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pendekatan visual untuk meningkatkan kreativiti murid cacat pendengaran dalam mata pelajaran Pendidikan Seni Visual (IR)
由: Norzuraina Mohd Nor
出版: (2015) -
Hubungan antara orientasi pembelajaran, motivasi pencapaian dan pendekatan pembelajaran serta kesannya terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran Ekonomi Tingkatan Enam /
由: Ahmad Saufie Haji Ali
出版: (1996) -
Keberkesanan pelaksanaan 'Flipped Classroom' dalam mata pelajaran Sejarah bagi murid-murid tahun 5
由: Saidatul Adidah Kamaruzzaman
出版: (2019) -
Sikap, minat dan tahap pencapaian murid bagi mata pelajaran Pendidikan Islam
由: Noorziean Mohd Tairudin
出版: (2013) -
Motivasi pencapaian dan pencapaian pelajar tingkatan satu dalam penggunaan bahasa inggeris bagi mata pelajaran sains /
由: Murni Abdullah
出版: (2004)