Analisis kefahaman numerasi murid sekolah rendah
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji peringkat kefahaman numerasi murid TahunEmpat berasaskan Model Kritikal Numerasi. Empat peringkat dalam Model PeringkatKefahaman Numerasi (MPKN) yang diaplikasikan dalam kajian ini ialah pentafsirankod, pemerolehan pengetahuan, aplikasi dan analisis. Responden kaj...
Saved in:
主要作者: | Siti Rahaimah Ali |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2014
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6466 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Analisis kefahaman numerasi murid sekolah rendah (IR)
由: Siti Rahaimah Ali
出版: (2014) -
Kesan pengajaran menggunakan strategi model peringkat kefahaman numerasi terhadap pencapaian dan sikap murid tingkatan 2 dalam penyelesaian masalah Matematik berayat
由: Norshafikah Mustapha Kamal
出版: (2021) -
Kefahaman murid tahun lima dalam menyelesaikan masalah Matematik pecahan
由: Siti Nurul Izzah Sh Ngah
出版: (2018) -
Perlakuan metakognitif murid sekolah rendah dalam penyelesaian masalah Matematik bukan rutin bagi topik pecahan
由: Mohd Ashraff Musa
出版: (2022) -
Tahap keprihatinan guru matematik dalam program pemulihan matematik (LINUS-Numerasi) sekolah rendah /
由: Shurainee Hanim Mohamad Nor