Kebolehgunaan draf modul pendemik Matematik tambahan tingkatan 4 bagi topik persamaan serentak,penyelesaian segi tiga dan sukatan membulat berdasarkan persepsi guru Matematik tambahan
Kajian ini bertujuan untuk menentukan kebolehgunaan draf modul PENDEMIK bagimata pelajaran Matematik Tambahan Tingkatan 4 bagi topik persamaan serentak,penyelesaian segi tiga dan sukatan membulat. Pembangunan draf modul inimelibatkan kaedah konstruktivisme untuk tajuk persamaan serentak, pembelajara...
Saved in:
Main Author: | Norhaida Abu Bakar |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6532 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan Modul Latihan i-Think Matematik Tambahan Tingkatan Empat bagi topik pembezaan
by: Syazwani Samsudin
Published: (2020) -
Kesan penggunaan kalkulator grafik dalam Matematik tambahan /
by: Nor Hadijah Hashim
Published: (2006) -
Rangkaian Neural Untuk Peramalan Gred Matematik Tambahan
by: Suhaimi, Abdul Majid
Published: (2000) -
Pengetahuan pedagogikal kandungan (PPK) guru matematik tambahan berpengalaman /
by: Zaidah Yazid
Published: (2005) -
Perspektif guru matematik terhadap keberkesanan perlaksanaan kerja projek Matematik Tambahan Tingkatan Empat /
by: Roslan Saari
Published: (2004)