Hubungan tahap keprihatinan dengan amalan perubahan strategi pengajaran dan pembelajaran guru prinsip perakaunan menggunakan model CBAM
Kajian berbentuk tinjauan ini mengguna pakai Model Penerimaan Berasaskan Keprihatinan atau Concern-Based Adoption Model (CBAM) bagi mengukur tahap keprihatinan guru sebagai pemboleh ubah bebas dan amalan perubahan strategi pengajaran dan pembelajaran sebagai pemboleh ubah bersandar. Kajian ini adala...
Saved in:
Main Author: | Afzan Dzolkarnaini |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6633 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keprihatinan guru terhadap amalan pentaksiran Prinsip Perakaunan (IR)
by: Rahimah Abd Halim
Published: (2015) -
Amalan penerapan nilai murni guru perakaunan dalam pengajaran Prinsip Perakaunan /
by: Noor Lela Ahmad
Published: (2008) -
Amalan penggunaan pendekatan konstruktivisme dalam pengajaran guru prinsip perakaunan
by: Mohd Nor, Mohd Ridzuan
Published: (2017) -
Kesan penggunaan komputer dalam pembelajaran prinsip perakaunan (IR)
by: Siti Habidah Omar
Published: (2010) -
Sikap terhadap pembelajaran Prinsip Perakaunan dan hubungannya dengan pencapaian Prinsip Perakaunan tingkatan 4 di sekolah-sekolah daerah Manjung Perak
by: Marlina Hassan
Published: (2005)