Keberkesanan pendekatan pembelajaran teradun terhadap pencapaian dan motivasi dalam mata pelajaran Asas Sains Komputer
Kajian ini bertujuan untuk menentukan keberkesanan pendekatan pembelajaran teradunterhadap pencapaian dan motivasi murid dalam tajuk algoritma bagi mata pelajaran Asas SainsKomputer (ASK). Pendekatan kuantitatif dengan reka bentuk kuasi eksperimen digunakan dalam kajian ini. Kajian dijalankan secara...
Saved in:
主要作者: | Norraihan Rosman |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2020
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6714 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Keberkesanan Pembelajaran Teradun Terhadap Kesediaan Pembelajaran Terarah Kendiri Dan Pencapaian
Murid Dalam Subjek
Ekonomi Asas
由: Krishnan, Sashi Kala
出版: (2018) -
Kesan modul pengaturcaraan menggunakan aplikasi Scratch bagi mata pelajaran Asas Sains Komputer terhadap pencapaian murid
由: Nurdiyana Ahmad Fuaddi
出版: (2021) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
由: Hani Harliza Ghazali
出版: (2017) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran teradun dalam cerpen (IR)
由: Hani Harliza Ghazali
出版: (2017) -
Hubungan antara orientasi pembelajaran, motivasi pencapaian dan pendekatan pembelajaran serta kesannya terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran Ekonomi Tingkatan Enam /
由: Ahmad Saufie Haji Ali
出版: (1996)