Pembinaan modul pemulihan kemahiran menulis berkonsepkan visual ruang bagi murid bermasalah pembelajaran disgrafia
Kajian kuantitatif ini bertujuan untuk membina serta menilai kesahan dankebolehpercayaan modul pemulihan kemahiran menulis berkonsepkan visual ruang (KeMV) terhadapmurid bermasalah pembelajaran disgrafia. Reka bentuk kajian adalah pembangunan modul. Modul KeMV ini dibina berdasarkan model pem...
Saved in:
主要作者: | Nur Hafizah Salleh@ Muhammad |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6723 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan Modul Pemulihan Intensif Dan
Berterusan Terhadap Kemahiran
Membaca Dan Menulis Jawi Dalam
Kalangan Murid Sekolah Rendah
由: Ibrahim, Naziroh
出版: (2015) -
Kesan Modul Pemulihan Intensif Dan Berterusan Terhadap Kemahiran Membaca Dan Menulis Jawi Dalam Kalangan Murid Sekolah Rendah
由: Ibrahim, Naziroh
出版: (2015) -
Model tulisan tangan berbantukan teknologi untuk memudahcara penulisan murid Disgrafia
由: Norsafinar, Rahim
出版: (2022) -
Pembinaan dan kesan Modul Scaffolding Literasi (ScafoLIT) terhadap kemahiran membaca murid Pemulihan Khas
由: Ramli Hasan
出版: (2020) -
Pengajaran kemahiran bahasa bagi murid-murid bermasalah pembelajaran /
由: Noor Aini Ahmad
出版: (2010)