Pembinaan garis panduan perbualan pendidik (BuDi) bagi menyokong perkembangan bahasa dan komunikasi kanak-kanak 3 tahun
Kajian ini bertujuan untuk membina sebuah garis panduan perbualan sebagai panduankepada pendidik untuk melaksanakan perbualan yang efektif di TASKA bagi menyokongperkembangan bahasa dan komunikasi kanak-kanak daripada aspek kemahiran semantik dan pragmatik. Garis panduan perbualan yang dinamakan seb...
Saved in:
主要作者: | Nur Fatin Zainuddin |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6727 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembinaan dan keberkesanan Garis Panduan Bacaan Kongsi terhadap pemerolehan perbendaharaan kata Bahasa Inggeris kanak-kanak 5 tahun
由: Nurul Farahana Muhammad
出版: (2022) -
Amalan menyokong perkembangan sosial dan emosi kanak-kanak berisiko di sebuah pusat aktiviti kanak-kanak (PAKK) : satu kajian tindakan /
由: Shairatul Azlin Abdul Shukor
出版: (2011) -
Peristiwa komunikasi dan gaya perbualan dalam kalangan kanak-kanak berusia 9 tahun di SK Ayer Hitam, Johor, Malaysia.
由: Isnain, Siti Muslihah
出版: (2013) -
Ujaran santun dalam perbualan kanak-kanak melayu
由: Tahir, Rabahyah
出版: (2016) -
Pembangunan garis panduan guru untuk pelaksanaan amalan zikir bagi kanak-kanak bermasalah tingkah laku agresif
由: Noorfarah Asmira Abdul Malek
出版: (2021)