Pembinaan garis panduan perbualan pendidik (BuDi) bagi menyokong perkembangan bahasa dan komunikasi kanak-kanak 3 tahun
Kajian ini bertujuan untuk membina sebuah garis panduan perbualan sebagai panduankepada pendidik untuk melaksanakan perbualan yang efektif di TASKA bagi menyokongperkembangan bahasa dan komunikasi kanak-kanak daripada aspek kemahiran semantik dan pragmatik. Garis panduan perbualan yang dinamakan seb...
Saved in:
Main Author: | Nur Fatin Zainuddin |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6727 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan dan keberkesanan Garis Panduan Bacaan Kongsi terhadap pemerolehan perbendaharaan kata Bahasa Inggeris kanak-kanak 5 tahun
by: Nurul Farahana Muhammad
Published: (2022) -
Amalan menyokong perkembangan sosial dan emosi kanak-kanak berisiko di sebuah pusat aktiviti kanak-kanak (PAKK) : satu kajian tindakan /
by: Shairatul Azlin Abdul Shukor
Published: (2011) -
Peristiwa komunikasi dan gaya perbualan dalam kalangan kanak-kanak berusia 9 tahun di SK Ayer Hitam, Johor, Malaysia.
by: Isnain, Siti Muslihah
Published: (2013) -
Ujaran santun dalam perbualan kanak-kanak melayu
by: Tahir, Rabahyah
Published: (2016) -
Pembangunan garis panduan guru untuk pelaksanaan amalan zikir bagi kanak-kanak bermasalah tingkah laku agresif
by: Noorfarah Asmira Abdul Malek
Published: (2021)