Kesan penggunaan prinsip imej dalam video pengajaran terhadap pencapaian pelajar dalam pembelajaran Sejarah
Kajian ini bertujuan untuk menentukan kesan penggunaan prinsip imej dalam videopengajaran bagi pembelajaran subjek Sejarah. Pendekatan kuantitatif dengan reka bentukkuasi eksperimental telah digunakan dalam penyelidikan ini. Seramai 60 orang pelajar tingkatanempat dari Sekolah Menengah Kebangsaan Pu...
Saved in:
Main Author: | Mohamad Syafuan Bakhtier |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6776 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan penggunaan komputer dalam pembelajaran prinsip perakaunan (IR)
by: Siti Habidah Omar
Published: (2010) -
Penggunaan klip video dalam pengajaran dan pembelajaran sejarah bagi topik perjuangan nasionalisme /
by: Kavitha Kumari Hathulal
Published: (2009) -
Kesan pengajaran kemahiran berfikir kritis terhadap pencapaian pelajar dalam sejarah tingkatan dua /
by: Rosli Yacob
Published: (1998) -
Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pemikiran kritis dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran prinsip perakaunan
by: Siti Faridah Shafii
Published: (2018) -
Kesan pengajaran teknik jaringan di kalangan pelajar pencapaian rendah dalam mata pelajaran sejarah /
by: Raja Gopal Ponnusamy
Published: (1998)