Pembinaan dan keberkesanan modul pembelajaran berasaskan masalah (PBM Bio Genetic) terhadap pencapaian akademik dan pemikiran kritis pelajar
Kajian ini adalah untuk membangunkan dan menguji keberkesanan modulPembelajaran Berasaskan Masalah (PBM) Bio Genetic terhadap pencapaian akademik dan kemahiranpemikiran kritis dalam kalangan pelajar kolej matrikulasi. Pembinaan modul adalah berdasarkan modelADDIE dan Seven Jump Model. Reka b...
Saved in:
主要作者: | Nurul 'Izzati Ah Kabri |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6796 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembinaan modul pembelajaran berasaskan masalah (PBMBIO-SCORE) dan kesannya terhadap pencapaian dan pemikiran kritis pelajar
由: Siti Azian Azrol Nasoha Bujang
出版: (2013) -
Kesediaan kaedah pengajaran pembelajaran berasaskan masalah (PBM) guru prinsip perakaunan dan pencapaian pelajar /
由: Rasidah Mohamad Yusop -
Pembinaan dan penilaian modul pembelajaran biologi berteraskan pembelajaran berasaskan masalah berperancahan (IR)
由: Suzilawati Shamsudin
出版: (2016) -
Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pemikiran kritis dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran prinsip perakaunan
由: Siti Faridah Shafii
出版: (2018) -
Pembangunan modul Bio-GamyX dan kesannya terhadap motivasi, penglibatan dan pencapaian topik komposisi Kimia dalam sel
由: Nur Izwani Mohd Shapri
出版: (2021)