Pembinaan dan keberkesanan modul pembelajaran berasaskan masalah (PBM Bio Genetic) terhadap pencapaian akademik dan pemikiran kritis pelajar
Kajian ini adalah untuk membangunkan dan menguji keberkesanan modulPembelajaran Berasaskan Masalah (PBM) Bio Genetic terhadap pencapaian akademik dan kemahiranpemikiran kritis dalam kalangan pelajar kolej matrikulasi. Pembinaan modul adalah berdasarkan modelADDIE dan Seven Jump Model. Reka b...
Saved in:
Main Author: | Nurul 'Izzati Ah Kabri |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6796 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan modul pembelajaran berasaskan masalah (PBMBIO-SCORE) dan kesannya terhadap pencapaian dan pemikiran kritis pelajar
by: Siti Azian Azrol Nasoha Bujang
Published: (2013) -
Kesediaan kaedah pengajaran pembelajaran berasaskan masalah (PBM) guru prinsip perakaunan dan pencapaian pelajar /
by: Rasidah Mohamad Yusop -
Pembinaan dan penilaian modul pembelajaran biologi berteraskan pembelajaran berasaskan masalah berperancahan (IR)
by: Suzilawati Shamsudin
Published: (2016) -
Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pemikiran kritis dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran prinsip perakaunan
by: Siti Faridah Shafii
Published: (2018) -
Pembangunan modul Bio-GamyX dan kesannya terhadap motivasi, penglibatan dan pencapaian topik komposisi Kimia dalam sel
by: Nur Izwani Mohd Shapri
Published: (2021)