Penilaian aktiviti pengajaran dan pembelajaran Diploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak di IPTS Pahang
Tujuan kajian ini adalah untuk menilai aktiviti pengajaran dan pembelajaran programDiploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak di sebuah IPTS di Kuantan Pahang. Kajian inimenggunakan pendekatan kuantitatif dan kualitatif. Kaedah tinjauan menggunakan borang soal selidik5 skala untuk mengumpul data daripada 1...
Saved in:
Main Author: | Mohammad Azrul Haron |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6869 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
Pembinaan Instrumen Kesediaan Belajar Awal Kanak-Kanak (Ikbak)
by: Hanapi, Haslina
Published: (2013)
by: Hanapi, Haslina
Published: (2013)
Similar Items
-
Perspektif pelajar pendidikan awal kanak-kanak (PAKK) terhadap amalan pengajaran pensyarah
by: Norrulkamari Daud
Published: (2021) -
Pembinaan dan pengesahan instrumen pentaksiran prestasi standard awal pembelajaran dan Perkembangan Awal Kanak-Kanak (IR)
by: Nor Mashitah Mohd Radzi
Published: (2017) -
Penggunaan kaedah fonik dalam pengajaran kemahiran bacaan awal kanak-kanak prasekolah (IR)
by: Sharipah Amalhayaty Syed Ahmad
Published: (2015) -
Kaedah Outbound Nature dalam pembelajaran sains awal kanak-kanak di Lombok Timur Indonesia
by: Maulidian, Muslihatun
Published: (2021) -
Pembelajaran berasaskan projek dalam pendidikan sains awal kanak-kanak prasekolah /
by: Romarzila Omar