Kesan pembelajaran berasaskan Projek (PBPj) terhadap pencapaian dan motivasi intrinsik bagi Projek Tahun Akhir dalam kalangan pelajar Kolej Vokasional
Kajian ini dijalankan bertujuan untuk menentukan kesan kaedah pembelajaranberasaskan projek terhadap pencapaian teori, amali dan motivasi intrinsik bagi subjek Projek TahunAkhir 1 (PTA1). Modul Pembelajaran Berasaskan Projek (M-PBPj) dibangunkan dengan mengintegrasikan teori konstruktivis, teori pem...
Saved in:
Main Author: | Wan Hafiidzull Wan Rashid |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6969 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembangunan model pelaksanaan projek tahun akhir Kolej Vokasional berasaskan industri pembinaan di Malaysia
by: Syahrizan Ariffin
Published: (2022) -
Keberkesanan Pembelajaran Berasaskan Projek terhadap kemahiran bertutur dan motivasi pembelajaran bahasa Mandarin di kolej vokasional
by: Eng, Li Yin
Published: (2022) -
Hubungan antara sikap dan motivasi intrinsik dengan efikasikendiri guru reka bentuk dan teknologidalam pelaksanaan pembelajaran berasaskan projek
by: Isa, Nor Azila
Published: (2021) -
Faktor yang mempengaruhi pelaksanaan pembelajaran berasaskan projek dalam kalangan guru Kolej Vokasional
by: Abd Aziz, Rafedah
Published: (2020) -
Penghasilan idea projek, soalan pendorong, perancangan pentaksiran dan kesannya terhadap kefahaman guru kolej vokasional mengenai pembelajaran berasaskan projek
by: Musa, Lailatul Hazzlina
Published: (2017)