Perspektif pelajar pendidikan awal kanak-kanak (PAKK) terhadap amalan pengajaran pensyarah
<p>Dalam kajian ini, pengkaji mengenalpasti perspektif pelajar pendidikan awal kanakkanak</p><p>terhadap amalan pengajaran pensyarah. Responden kajian adalah seramai 297</p><p>orang iaitu pelajar Diploma Pendidikan Awal Kanak-kana...
Saved in:
Main Author: | Norrulkamari Daud |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=7077 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penilaian aktiviti pengajaran dan pembelajaran Diploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak di IPTS Pahang
by: Mohammad Azrul Haron
Published: (2021) -
Penggunaan kaedah fonik dalam pengajaran kemahiran bacaan awal kanak-kanak prasekolah (IR)
by: Sharipah Amalhayaty Syed Ahmad
Published: (2015) -
Keberkesanan penggunaan lagu terhadap penguasaan bacaan awal Bahasa Inggeris kanak-kanak prasekolah
by: Manisah Che Nawi
Published: (2021) -
Keberkesanan KitAB Cerdas terhadap pencapaian bacaan awal kanak-kanak taska (IR)
by: Rashidah Elias
Published: (2017) -
Pembinaan dan pengesahan instrumen pentaksiran prestasi standard awal pembelajaran dan Perkembangan Awal Kanak-Kanak (IR)
by: Nor Mashitah Mohd Radzi
Published: (2017)