Pengetahuan, kemahiran dan penggunaan Computer-Based Assistive Technology daripada perspektif guru program pendidikan khas integrasi masalah pembelajaran di sekolah menengah
<p>Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pengetahuan, kemahiran dan penggunaan</p><p>Computer-Based Assistive Technology (CBAT) daripada perspektif guru program</p><p>pendidikan khas integrasi masalah pembelajaran di sekolah m...
Saved in:
Main Author: | Nur Syifaa Mohd Nawi |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=7228 |
Tags: | Add Tag |
Similar Items
-
Penggunaan ICT dalam kalangan guru Program Pendidikan Khas Integrasi Masalah Pembelajaran di sekolah rendah (IR)
by: Siti Badariah Mohamad
Published: (2015) -
Pembangunan e-Jejak bagi Murid Berkeperluan Khas Masalah Pembelajaran di sekolah menengah program pendidikan khas integrasi /
by: Rohaizat Ibrahim -
Kajian keberkesanan kos Sekolah Kebangsaan Pendidikan Khas Integrasi (masalah pendengaran) Kementerian Pelajaran Malaysia /
by: Ernie Noor Faizah Naim
Published: (2018) -
Meninjau tahap penguasaan guru pendidikan khas integrasi terhadap pengajaran kaedah bermain kepada murid masalah pembelajaran /
by: Umar Norman -
Kesediaan pengetahuan kemahiran dan sikap guru pendidikan khas bermasalah pembelajaran mengajar Kemahiran Hidup Pertanian /
by: Abdul Rahman Habibi