Kesan pelbagai strategi Multimedia Instructional Message untuk pembelajaran berasaskan simulasi terhadap pencapaian dan bebanan kognitif (IR)
Kajian ini bertujuan untuk menilai kesan pembelajaran berasaskan simulasi dengan pelbagai strategi Multimedia Instructional Message (MIM) terhadap prestasi dan bebanan kognitif pelajar yang berbeza pengetahuan sedia ada dan tahap gaya pembelajaran visual. Penilaian dilakukan melalui ujian pos, soal-...
Saved in:
主要作者: | Mohd Syahrizad Elias |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2016
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=847 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan animasi bersegmen dengan pelbagai strategi kawalan pengguna terhadap prestasi dan bebanan kognitif pelajar (IR)
由: Anuar Hassan
出版: (2015) -
Kecerdasan emosi dan hubungannya dengan stres bebanan tugas guru tadika (IR)
由: Norainil Ummi Yusof@Hasan
出版: (2017) -
Kesan Modul-Modul Multimedia
Berasaskan Komputer Yang Mempunyai
Beban Kognitif Berbeza Ke Atas
Pencapaian Konsep-Konsep Konkrit
Dalam Biologi
由: Esa, Norizan
出版: (2002) -
Perkembangan kognitif mahasiswa kesan pembelajaran multimedia /
由: Nur Afiqah Zakaria -
Kesan latihan pliometrik, latihan bebanan, latihan pliometrik - bebanan ke atas kuasa kaki atlet bawah 14 tahun Sekolah Sukan Tabuan Jaya
由: Rasia Lutang
出版: (2007)