Membina dan menilai modul bioaction bagi pengendalian aktiviti amali mata pelajaran Biologi tingkatan empat (IR)
Kajian ini bertujuan membangun dan menilai Modul Bioaction berorientasikan Model ASSURE dan digabungjalinkan dengan Model Inkuiri, IDEAL dan Model Konstruktivisme Needham Lima Fasa. Kajian ini menggunakan kaedah kuantitatif, melibatkan 60 orang pelajar Tingkatan Empat aliran sains di sebuah sekolah...
Saved in:
Main Author: | Kannan Rajagopal |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=868 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kajian keberkesanan persekitaran pembelajaran multimedia interaktif dalam mata pelajaran biologi : satu Kajian kes
by: A. Jalil, Mohd. Dzulkifli
Published: (2000) -
Kesan penggunaan modul kecerdasan naturalis terhadap pencapaian biologi di kalangan pelajar tingkatan empat (IR)
by: Ismail Mohamed Nor
Published: (2008) -
Sikap pelajar tingkatan empat terhadap mata pelajaran sejarah /
by: Norliza Abdul Majid
Published: (2003) -
Sikap pelajar tingkatan empat terhadap mata pelajaran sejarah /
by: Norliza Abdul Majid
Published: (2003) -
Amalan guru membina ujian pencapaian mata pelajaran pengajian am : satu kajian kes /
by: Siti Esah Muri
Published: (1998)