Kesan modul KeBATiS terhadap pencapaian, kemahiran proses sains bersepadu dan sikap terhadap sains
<p>Kajian ini dijalankan untuk membangunkan dan menguji modul pengajaran kemahiran</p><p>berfikir aras tinggi dalam mata pelajaran sains dengan penerapan kaedah sokratik</p><p>berlandaskan Model Konstruktivisme Lima Fasa Needham (...
Saved in:
Main Author: | Mohd Nazri Hassan |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8745 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembangunan dan kesan penggunaan Modul STEM Pembelajaran Inkuiri Berasaskan Projek terhadap kesedaran kefahaman minat, sikap dan pencapaian Matematik dalam topik Ruang Tahun Satu
by: Ng, Chee Hoe
Published: (2021) -
Kesan Modul Pembelajaran Teradun Berasaskan Inkuiri terhadap pencapaian pelajar aliran Vokasional dalam program Teknologi Elektronik
by: Anesman Buangraya Wenge Abdul Rahman
Published: (2022) -
Kesan modul jom bijak sains terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains bersepadu murid tahun 5
by: Hamidah Mat
Published: (2019) -
Kesan pembelajaran berasaskan masalah terhadap penguasaan kemahiran generik dan pencapaian akademik pelajar di Politeknik Malaysia
by: Awang, Halizah
Published: (2010) -
Menilai tahap pencapaian kemahiran proses sains bersepadu bagi program sains paduan Malaysia
by: Chong, Ah Hoi
Published: (1990)