Kesan modul KeBATiS terhadap pencapaian, kemahiran proses sains bersepadu dan sikap terhadap sains
<p>Kajian ini dijalankan untuk membangunkan dan menguji modul pengajaran kemahiran</p><p>berfikir aras tinggi dalam mata pelajaran sains dengan penerapan kaedah sokratik</p><p>berlandaskan Model Konstruktivisme Lima Fasa Needham (...
Saved in:
主要作者: | Mohd Nazri Hassan |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2022
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8745 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembangunan dan kesan penggunaan Modul STEM Pembelajaran Inkuiri Berasaskan Projek terhadap kesedaran kefahaman minat, sikap dan pencapaian Matematik dalam topik Ruang Tahun Satu
由: Ng, Chee Hoe
出版: (2021) -
Kesan Modul Pembelajaran Teradun Berasaskan Inkuiri terhadap pencapaian pelajar aliran Vokasional dalam program Teknologi Elektronik
由: Anesman Buangraya Wenge Abdul Rahman
出版: (2022) -
Kesan modul jom bijak sains terhadap kemahiran berfikir aras tinggi dan kemahiran proses sains bersepadu murid tahun 5
由: Hamidah Mat
出版: (2019) -
Kesan pembelajaran berasaskan masalah terhadap penguasaan kemahiran generik dan pencapaian akademik pelajar di Politeknik Malaysia
由: Awang, Halizah
出版: (2010) -
Menilai tahap pencapaian kemahiran proses sains bersepadu bagi program sains paduan Malaysia
由: Chong, Ah Hoi
出版: (1990)