Modul Basic Concepts in Genetics: intervensi tahap penguasaan dan kerangka alternatif konsep asas genetik pelajar Biologi tingkatan empat
<p>Kajian ini bertujuan membangun dan mengkaji kesan Modul Basic Concepts in</p><p>Genetics (BCG) terhadap penguasaan dan kerangka alternatif konsep asas genetik</p><p>pelajar Biologi. Konsep asas genetik yang dikaji ialah gen (KG...
Saved in:
Main Author: | Sahabuddin Basri |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8756 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kefahaman dan kesilapan pelajar Tingkatan Empat mengenai konsep-konsep asas kebarangkalian (IR)
by: Nor Azlina Alias
Published: (2014) -
Penguasaan Konsep Asas Matematik (Ungkapan Algebra) Mempengaruhi Pencapaian Matematik Pelajar Menengah Atas
by: Tew, Yoke Tin
Published: (2004) -
Facility management basic philosophy and concept
by: Tan, Boon Chew
Published: (2006) -
Kesan intervensi permainan digital bagi mengukur emosi, minat dan kefahaman konsep asas pengaturcaraan dalam kalangan pelajar kolej komuniti
by: May Asliza Tan Zalilah
Published: (2019) -
Penerokaan kerangka alternatif dan penyiasatan inisiatif kendiri kanak-kanak prasekolah menerusi pendekatan projek (IR)
by: Noor Ashikin Mohd Yusop
Published: (2019)