Pelaksanaan pendekatan projek terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) kanak-kanak prasekolah
<p>Tujuan kajian ini ialah untuk mengkaji pelaksanaan projek terhadap Kemahiran</p><p>Berfikir Aras Tinggi (KBAT) kanak-kanak prasekolah berdasarkan empat tahap</p><p>pemikiran kemahiran berfikir aras tinggi iaitu mengaplikasi, me...
Saved in:
主要作者: | Nur Hidayah Shazira Mohd Shukor |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8894 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Hubungan di antara pendekatan bercerita dan kemahiran berfikir aras tinggi kanak-kanak prasekolah
由: Nor Alnaim Harun
出版: (2021) -
Tahap kefahaman dan pelaksanaan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) guru Bahasa Cina sekolah menengah
由: Tan, Alex Siaw Wei
出版: (2021) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan lima dalam penyelesaian masalah Matematik
由: Sabran, Siti Marlina
出版: (2013) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan 4 dalam penyelesaian masalah Matematik
由: Azis, Nur Wahida
出版: (2013) -
Penerokaan Kemahiran Proses Sains Asas dan elemen STEM dalam kalangan kanak-kanak Prasekolah menerusi Pendekatan Projek
由: Khusnidar Muhammad Daud
出版: (2022)