Kesan interaksi model adaptasi kitaran POGIL terhadap pencapaian KBAT bagi subjek Matematik tingkatan dua
<p>Kajian ini bertujuan untuk menilai kesan interaksi penggunaan pelantar Google+</p><p>dengan pendekatan model adaptasi kitaran proses pembelajaran berorientasi inkuiri</p><p>terbimbing (POGIL) agar murid dapat menguasai kemahira...
Saved in:
主要作者: | Naquiah Safian@Sofian |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9171 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Analisis Program Dwibahasa (DLP) dan perbandingan pencapaian dalam subjek Matematik murid tingkatan dua di Negeri Selangor
由: Nur Izyan Mohd Noor
出版: (2020) -
Kesan aplikasi Plickers terhadap minat dan pencapaian pelajar dalam pembelajaran subjek sains tingkatan dua bagi topik ekosistem
由: Norhasimah Mohd Yusof
出版: (2020) -
Skim penyelesaian masalah bagi guru matematik tingkatan dua /
由: Fatimah Saleh
出版: (1997) -
Perhubungan antara kemahiran penyelesaian masalah matematik dengan pencapaian matematik pelajar tingkatan dua /
由: Ong, Ta Hwa
出版: (2003) -
Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) pelajar tingkatan lima dalam penyelesaian masalah Matematik
由: Sabran, Siti Marlina
出版: (2013)