Ekspresi kendiri dalam lukisan kanak-kanak autisme di sebuah sekolah kebangsaan integrasi (IR)
Kajian ini dijalankan adalah untuk mengkaji dan mengenalpasti ekspresi diri dalam lukisan kanak-kanak autisme dalam kelas seni visual. Seramai empat orang daripada 55 orang kanak-kanak berkeperluan khas yang mendaftarkan diri di Kelas Pendidikan Khas, Sekolah Kebangsaan Sri Langat telah dipilih seba...
Saved in:
Main Author: | Ismail Muhamad |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=936 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Analisis semiotik dalam karya-karya ilustrasi Abdullah Ariff (IR)
by: Zabariah Saad
Published: (2016) -
Inventori Data Antropometri Untuk Reka Bentuk Produk Sensori Kanak-Kanak Cerebral Palsy
by: Nur Nabilah, Binti Wazir
Published: (2022) -
Kesediaan menggunakan perisian Adobe Photoshop dalam pembelajaran reka bentuk grafik di kalangan pelajar PSV (IR)
by: Putra Abd Rahman Ibrahim
Published: (2009) -
Aplikasi kaedah \"Negotiated Drawing\" dalam proses pembelajaran dunia seni visual kurikulum standard sekolah rendah bahagian Miri, Sarawak (IR)
by: Sazlina Nor Azmi
Published: (2016) -
Penggunaan konsep kartun bagi mengenal pasti idea alternatif dan menstruktur semula idea murid tahun 5 dalam tajuk cahaya
by: Malar Govindaraju
Published: (2018)