Kesan kaedah Pembelajaran Berasaskan Projek terhadap pencapaian dan motivasi pelajar
<p>Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti perbezaan antara kaedah Pembelajaran</p><p>Berasaskan Projek (PBP) dan kaedah konvensional, dengan melihat kesan kedua-dua</p><p>kaedah ini terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi...
Saved in:
Main Author: | Siti Zulaiha Jerai |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9672 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan kaedah flipped classroom menerusi pembelajaran berasaskan projek ke atas pencapaian dan gaya pembelajaran pelajar
by: A. Rahman, Azlina
Published: (2017) -
Kesan penggunaan pendekatan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian, kemahiran proses sains dan motivasi pelajar dalam pengajaran dan pembelajaran biologi
by: Suzilawati Shamsuddin
Published: (2007) -
Pembangunan Kaedah Kit Transformasi Isometri Mengintegrasikan Pembelajaran Berasaskan Permainan dan kesannya terhadap pencapaian dan motivasi murid tingkatan 2
by: Siti Munirah Mohd Nasir
Published: (2022) -
Kesan pembelajaran berasaskan masalah terhadap motivasi pelajar dalam mata pelajaran kemahiran hidup
by: Jasman, Kamal
Published: (2014) -
Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pemikiran kritis dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran prinsip perakaunan
by: Siti Faridah Shafii
Published: (2018)