Kesan kaedah Pembelajaran Berasaskan Projek terhadap pencapaian dan motivasi pelajar
<p>Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti perbezaan antara kaedah Pembelajaran</p><p>Berasaskan Projek (PBP) dan kaedah konvensional, dengan melihat kesan kedua-dua</p><p>kaedah ini terhadap pencapaian dan motivasi pelajar bagi...
Saved in:
主要作者: | Siti Zulaiha Jerai |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2022
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=9672 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan kaedah flipped classroom menerusi pembelajaran berasaskan projek ke atas pencapaian dan gaya pembelajaran pelajar
由: A. Rahman, Azlina
出版: (2017) -
Kesan penggunaan pendekatan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pencapaian, kemahiran proses sains dan motivasi pelajar dalam pengajaran dan pembelajaran biologi
由: Suzilawati Shamsuddin
出版: (2007) -
Pembangunan Kaedah Kit Transformasi Isometri Mengintegrasikan Pembelajaran Berasaskan Permainan dan kesannya terhadap pencapaian dan motivasi murid tingkatan 2
由: Siti Munirah Mohd Nasir
出版: (2022) -
Kesan pembelajaran berasaskan masalah terhadap motivasi pelajar dalam mata pelajaran kemahiran hidup
由: Jasman, Kamal
出版: (2014) -
Kesan pelaksanaan pembelajaran berasaskan masalah terhadap pemikiran kritis dan pencapaian pelajar dalam mata pelajaran prinsip perakaunan
由: Siti Faridah Shafii
出版: (2018)