Pemilihan kata sifat antara gender dalam iklan produk kecantikan dalam majalah fesyen Jepun /
Saved in:
主要作者: | Feng, Poo Ching (Author) |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2013.
|
主題: | |
在線閱讀: | http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/5482 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Wacana dan ideologi oksidental dalam iklan produk kecantikan wanita berbahasa Jepun /
由: Maserah Shabudin -
Pembaharuan sistem pilihan raya Jepun 1994 : implikasi ke atas Habatsu dalam Jiminto /
由: Asmadi Hassan
出版: (2013) -
Masalah pengurusan pinjaman tidak berbayar (NPL) di Jepun sewaktu fenomena Baburu Keizai, 1989-2001 /
由: Wong, Mee Hui
出版: (2012) -
Sikap pekerja Malaysia terhadap gaya pengurusan Jepun : satu kajian kes di firma Jepun di Malaysia /
由: Kamal Shukri Abdullah Sani
出版: (1998) -
Kata kerja dalam slogan iklan kecantikan wanita : analisis semantik leksikal /
由: Fatmawati Sidik
出版: (2012)