Pengaruh nilai Islam terhadap orientasi perniagaan usahawan di Dewan Perdagangan Islam Malaysia /
Saved in:
主要作者: | Nurul Amrina Mohd Yazid (Author) |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2016.
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Nilai dan etika Islam dalam perniagaan : amalan dan tanggapan masyarakat Malaysia /
由: Wan Sabri Wan Hussin
出版: (2001) -
Keberkesanan program latihan pembangunan usahawan dalam konteks aplikasi amalan perniagaan peserta menurut perspektif Islam : satu kajian kes di Bahagian Pembangunan Usahawan (BPU), Majlis Amanah Rakyat (MARA) di negeri Selangor /
由: Tengku Maaidah Tengku A Razak
出版: (2018) -
Persepsi masyarakat gugusan Chini terhadap sumbangan dan etika perniagaan D'Mart /
由: Moksam Yaakub -
Penstrukturan semula konsep perniagaan Islam masa kini kajian menurut al-Quran dan al-Sunnah /
由: Suwandi
出版: (2018) -
Etika perniagaan dari perspektif Islam : kajian terhadap peniaga Aceh terpilih di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur /
由: Muhammad Abdul Samad
出版: (2014)