Pengaruh nilai Islam terhadap orientasi perniagaan usahawan di Dewan Perdagangan Islam Malaysia /
Saved in:
Main Author: | Nurul Amrina Mohd Yazid (Author) |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | Malay |
Published: |
2016.
|
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Nilai dan etika Islam dalam perniagaan : amalan dan tanggapan masyarakat Malaysia /
by: Wan Sabri Wan Hussin
Published: (2001) -
Keberkesanan program latihan pembangunan usahawan dalam konteks aplikasi amalan perniagaan peserta menurut perspektif Islam : satu kajian kes di Bahagian Pembangunan Usahawan (BPU), Majlis Amanah Rakyat (MARA) di negeri Selangor /
by: Tengku Maaidah Tengku A Razak
Published: (2018) -
Persepsi masyarakat gugusan Chini terhadap sumbangan dan etika perniagaan D'Mart /
by: Moksam Yaakub -
Penstrukturan semula konsep perniagaan Islam masa kini kajian menurut al-Quran dan al-Sunnah /
by: Suwandi
Published: (2018) -
Etika perniagaan dari perspektif Islam : kajian terhadap peniaga Aceh terpilih di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur /
by: Muhammad Abdul Samad
Published: (2014)