Perspektif pelanggan terhadap kualiti infrastruktur dan kemudahan sokongan pelajara di sebuah kolej swasta /
Saved in:
主要作者: | Noorizan Noordin |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | English |
出版: |
2003.
|
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Persepsi pensyarah terhadap program perkembangan staf di sebuah kolej swasta /
由: Sulaiman Daud -
Permodelan pengukuran kualiti IPT dari perspektif pelanggan dalaman /
由: Roziah Mohd. Janor
出版: (2002) -
Mengukur Tahap Kualiti Perkhidmatan Dari Perspektif Kepuasan Pelanggan
由: Ahmad Bukhari, Abdul Rahim
出版: (2000) -
Peranan guru dalam membentuk nilai pelajara:satu kajian di sebuah sekolah rendah di Daerah Johor Bahru /
由: Rose Adila Ismail
出版: (2008) -
Penyalahgunaan bahan (substance abuse) di kalangan pelajar di sebuah kolej swasta /
由: Kumar Subramaniam
出版: (2000)