Perspektif pelanggan terhadap kualiti infrastruktur dan kemudahan sokongan pelajara di sebuah kolej swasta /
Saved in:
Main Author: | Noorizan Noordin |
---|---|
Format: | Thesis Book |
Language: | English |
Published: |
2003.
|
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi pensyarah terhadap program perkembangan staf di sebuah kolej swasta /
by: Sulaiman Daud -
Permodelan pengukuran kualiti IPT dari perspektif pelanggan dalaman /
by: Roziah Mohd. Janor
Published: (2002) -
Mengukur Tahap Kualiti Perkhidmatan Dari Perspektif Kepuasan Pelanggan
by: Ahmad Bukhari, Abdul Rahim
Published: (2000) -
Peranan guru dalam membentuk nilai pelajara:satu kajian di sebuah sekolah rendah di Daerah Johor Bahru /
by: Rose Adila Ismail
Published: (2008) -
Penyalahgunaan bahan (substance abuse) di kalangan pelajar di sebuah kolej swasta /
by: Kumar Subramaniam
Published: (2000)