Strategies for the product mix of a small publishing firm : a case study /
Saved in:
主要作者: | Pooveneswary Kumaran |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | English |
出版: |
1993.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
A study of book marketing in publishing houses in Peninsular Malaysia : contexts, practices, problems /
由: Azizah Hamzah
出版: (1996) -
Penerbitan ilmiah dalam bidang sains, teknologi dan perubatan : peranan penerbit universiti di Malaysia /
由: Kamariah Mohd. Saidin
出版: (1999) -
New business incubator : the feasibility of its application to the publishing industry in singapore /
由: Wong, Gnaw
出版: (1994) -
Penerbitan dan pemasaran buku di Malaysia : tumpuan kepada Dewan Bahasa dan Pustaka /
由: Hamid Mohd. Adnan
出版: (1991) -
Pembangunan buku teks sekolah di Malaysia : dasar, amalan dan ekonomi penerbitan /
由: Mus Chairil Samani
出版: (2003)