A study of book marketing in publishing houses in Peninsular Malaysia : contexts, practices, problems /
Saved in:
主要作者: | Azizah Hamzah |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | English |
出版: |
1996.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Strategies for the product mix of a small publishing firm : a case study /
由: Pooveneswary Kumaran
出版: (1993) -
Penerbitan dan pemasaran buku di Malaysia : tumpuan kepada Dewan Bahasa dan Pustaka /
由: Hamid Mohd. Adnan
出版: (1991) -
Penerbitan ilmiah dalam bidang sains, teknologi dan perubatan : peranan penerbit universiti di Malaysia /
由: Kamariah Mohd. Saidin
出版: (1999) -
Book publishing and technological development : a study on the book market and business practices of selected publishers in Malaysia /
由: Fadli Abdullah
出版: (2018) -
Pembangunan buku teks sekolah di Malaysia : dasar, amalan dan ekonomi penerbitan /
由: Mus Chairil Samani
出版: (2003)