APA引文

Jafri Hj. Jaafar. (1999). Perbezaan markah pencapaian pelajar tingkatan empat menggunakan alat penilaian berbentuk ujian berbanding dengan alat penilaian berbentuk tugasan bagi mata pelajaran matematik tambahan di sebuah sekolah menengah.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Jafri Hj. Jaafar. Perbezaan Markah Pencapaian Pelajar Tingkatan Empat Menggunakan Alat Penilaian Berbentuk Ujian Berbanding Dengan Alat Penilaian Berbentuk Tugasan Bagi Mata Pelajaran Matematik Tambahan Di Sebuah Sekolah Menengah. 1999.

MLA引文

Jafri Hj. Jaafar. Perbezaan Markah Pencapaian Pelajar Tingkatan Empat Menggunakan Alat Penilaian Berbentuk Ujian Berbanding Dengan Alat Penilaian Berbentuk Tugasan Bagi Mata Pelajaran Matematik Tambahan Di Sebuah Sekolah Menengah. 1999.

警告:这些引文格式不一定是100%准确.