Pengurusan kualiti dalam perkhidmatan komputeran di dalam sektor awam : bahagian perkhidmatan pengguna /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohd Khalit Othman
Format: Thesis Book
Language:Malay
Published: 2001.
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 00964cam a2200241 a 4500
001 u487410
003 SIRSI
008 911205s2001 my av 00 1 may m
035 |a ACQ-8390 
040 |a UMM 
090 |a HD62.15  |b Mohko 
100 0 0 |a Mohd Khalit Othman. 
245 1 0 |a Pengurusan kualiti dalam perkhidmatan komputeran di dalam sektor awam :  |b bahagian perkhidmatan pengguna /  |c Mohd. Khalit bin Othman. 
260 |c 2001. 
300 |a xv, 209 leaves :  |b ill. ;  |c 29 cm. 
502 |a Dissertation (M.Tech.Inf) -- Fakulti Teknologi dan Sains Maklumat, Universiti Kebangsaan Malaysia, 2001. 
504 |a Bibliography: leaves 181-184. 
650 0 |a Total quality management  |z Malaysia 
650 0 |a Civil service  |z Malaysia 
710 2 0 |a Universiti Kebangsaan Malaysia.  |b Fakulti Teknologi dan Sains Maklumat 
948 |a 05/09/2001  |b 19/06/2002 
596 |a 1 
999 |a HD62.15 MOHKO  |w LC  |c 1  |i A510575407  |d 17/5/2010  |e 17/5/2010  |l STACKS  |m P01UTAMA  |n 4  |r Y  |s Y  |t TESIS  |u 4/3/2002