Pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) : sokongan pengurusan atasan berdasarkan persepsi kakitangan di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur /
Saved in:
主要作者: | Ahmad Shukri Hj. Abdul Aziz |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2000.
|
主题: | |
在线阅读: | http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/2562 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Persepsi kakitangan awam terhadap kualiti dan produktiviti /
由: Norliza Mohamad Zin
出版: (2004) -
Pengurusan kualiti udara di Bandaraya Kuala Lumpur /
由: Fairus Muhammad Darus
出版: (1999) -
Draf pelan struktur Kuala Lumpur 2020 : penilaian peranan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur dalam pembangunan Kampung Baru /
由: Mohamad Firdaus Mustafar
出版: (2004) -
Persepsi mengenai pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) dan keberkesanan pelaksanaan : satu kajian kes di Kementerian Dalam Negeri (KDN) /
由: Mat Pauzi Awang
出版: (2002) -
Tanggapan kakitangan perkhidmatan awam terhadap prinsip-prinsip pengurusan Islam /
由: Azlina Abdul Aziz
出版: (2001)