Sikap dan persepsi masyarakat terhadap risalah periklanan /
Saved in:
主要作者: | Marziana Muhamad |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2002.
|
主題: | |
在線閱讀: | http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/618 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Periklanan dalam majalah wanita : tumpuan terhadap pemaparan kecantikan dan pengaruhnya terhadap imej dan sikap pembaca /
由: Haliza Mohd. Riji
出版: (2003) -
Periklanan tidak langsung : kajian terhadap amalan periklanan rokok di Malaysia /
由: Muhamad Sham Shahkat Ali
出版: (2006) -
Ekonomi penerbitan majalah URTV dan media hiburan : kajian terhadap elemen editorial sirkulasi dan periklanan /
由: Shahrul Nazmi Sannusi
出版: (2013) -
Daya tarikan iklan dalam majalah Cleo dan Galaxie : kajian dari perspektif framing /
由: Safiai Sapari
出版: (2010) -
Keberkesanan Periklanan Di Internet
由: Sharina, Samsudin
出版: (2000)