Nama-nama yang tidak Islamik di kalangan genarasi baru dalam masyarakat Kelantan : kajian di Tanah Merah /
Saved in:
主要作者: | Mohd Saaidi Mohamad (Author) |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penggunaan kata nama dalam penjenamaan produk makanan dan minuman di Malaysia
由: Wahidon, Muhamad Nur Firdaus
出版: (2015) -
Sistem panggilan dalam bahasa Malaysia dan bahasa Thai : satu analisis sosiolinguistik /
由: Sumalee Nimmanupap
出版: (1989) -
Consumer evaluation of brand extensions
由: Ning, Jessie Ting Ay
出版: (2000) -
The celebrity endorser effects : an examination of source characteristics on brand image building for consumer goods products
由: Phang, Ing
出版: (2001) -
The interplay between product concept and brand personality : effects on inferences and brand extensions /
由: Kum, Doreen
出版: (2003)