Persepsi mengenai pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) dan keberkesanan pelaksanaan : satu kajian kes di Kementerian Dalam Negeri (KDN) /
Saved in:
主要作者: | Mat Pauzi Awang |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2002.
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) : sokongan pengurusan atasan berdasarkan persepsi kakitangan di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur /
由: Ahmad Shukri Hj. Abdul Aziz
出版: (2000) -
Keberkesanan program pengurusan kualiti menyeluruh di Tabung Haji /
由: Suhaila Arshad
出版: (2004) -
Institusi hisbah dalam pentadbiran Islam : suatu kajian mengenai sejarah dan pelaksanaannya di Bahagian Penguatkuasa Kementerian Perdagangan Dalam Ngeri dan Hal Ehwal Pengguna /
由: Noranita Mat Rozi -
Pengurusan kualiti perkhidmatan : kajian kes di Lembaga Hasil Dalam Negeri /
由: Syuhailienazura Mohamad Taib
出版: (2005) -
Pengurusan kualiti menyeluruh : satu kajian mengenai program penambahbaikan kualiti dalam bidang pengurusan di Bahagian Teknologi Maklumat, Telekom Malaysia Berhad /
由: Anis Mohd Mokhtar
出版: (2003)