Keberkesanan employee assistance program (EAP) sebagai kaedah kaunseling : satu kajian kes di Syarikat Telekom Malaysia Berhad /
Saved in:
主要作者: | Mohamad Fauzi Jusoh |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2002.
|
主题: | |
在线阅读: | http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/455 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Evaluating the effectiveness of employee training programmes in Telekom Malaysia (TM) /
由: Komathi Kalimuthu
出版: (2006) -
Middle management training and development in a privatised corporation : a case study of Telekom Malaysia /
由: Chakrabarty, Anita
出版: (1994) -
Pengurusan kualiti menyeluruh : satu kajian mengenai program penambahbaikan kualiti dalam bidang pengurusan di Bahagian Teknologi Maklumat, Telekom Malaysia Berhad /
由: Anis Mohd Mokhtar
出版: (2003) -
Development of telecommunication services in Malaysia /
由: Choong, Choon Ming
出版: (1995) -
Stress kerja dalam organisasi swasta : kajian kes di Kontena Nasional Berhad /
由: Haryati Abd Halim
出版: (2004)