Pengurusan berkualiti di bahagian perkhidmatan kaunter : satu kajian kes di Jabatan Imigresen Malaysia /
Saved in:
主要作者: | Radduan Yusof |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2003.
|
主题: | |
在线阅读: | http://studentsrepo.um.edu.my/id/eprint/487 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Satu analisis mengenai kualiti perkhidmatan di Jabatan Imigresen Malaysia /
由: Nur Masliza Muda
出版: (2005) -
Reformasi pentadbiran : satu analisis persepsi, pelaksanaan kerja dan prestasi di Jabatan Imigresen Malaysia /
由: Noor Hasiah Sulaiman
出版: (2000) -
Piagam pelanggan dan kualiti perkhidmatan sektor awam : kajian kes Cawangan Import Kastam DiRaja Malaysia Negeri Selangor /
由: Razman Haji Zakaria, Haji
出版: (2003) -
Kepuasanhati pelanggan terhadap perkhidmatan : satu kajian kes di Jabatan Pembangunan dan Penyelenggaraan Harta Benda, Universiti Malaya /
由: Suhaimi Haji Abd. Samad
出版: (2004) -
Tahap kualiti perkhidmatan pelanggan : kajian kes Tabung Haji Negeri Selangor /
由: Mohd Norber Kassim
出版: (2005)