Pengurusan kualiti menyeluruh : satu kajian mengenai program penambahbaikan kualiti dalam bidang pengurusan di Bahagian Teknologi Maklumat, Telekom Malaysia Berhad /
Saved in:
主要作者: | Anis Mohd Mokhtar |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2003.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Development of telecommunication services in Malaysia /
由: Choong, Choon Ming
出版: (1995) -
Keberkesanan employee assistance program (EAP) sebagai kaedah kaunseling : satu kajian kes di Syarikat Telekom Malaysia Berhad /
由: Mohamad Fauzi Jusoh
出版: (2002) -
Middle management training and development in a privatised corporation : a case study of Telekom Malaysia /
由: Chakrabarty, Anita
出版: (1994) -
Evaluating the effectiveness of employee training programmes in Telekom Malaysia (TM) /
由: Komathi Kalimuthu
出版: (2006) -
Keberkesanan program pengurusan kualiti menyeluruh di Tabung Haji /
由: Suhaila Arshad
出版: (2004)